polityka zwrotów

Zmiana zamówienia lub anulowanie

Klienci mogą poprosić o zwrot pieniędzy lub zmienić dane zamówienia, przed wysłaniem przedmiotu .

Zakupów nie można zmieniać ani anulować bez zgody ICAN. Jeśli zostanie zatwierdzony, może zostać pobrane 10% wartości zakupu (minimum 50 EUR) w celu pokrycia kosztów uzupełnienia zapasów i kosztów operacyjnych. Jeśli zamówienie zostanie zwrócone z przyczyn klienta, klient musi uiścić określoną opłatę manipulacyjną, jeśli została wyprodukowana.

Anulowanie po wysłaniu produktu będzie traktowane jako „zwrot” ze wszystkimi obowiązującymi opłatami. Zapoznaj się z naszą polityką zwrotów produktów.

Roszczenia z tytułu uszkodzenia lub utraty przesyłki

Proszę dokładnie sprawdzić paczkę przed jej podpisaniem.

(1) Jeśli nie ma uszkodzeń, podpisz produkt. Jeśli wystąpią jakiekolwiek uszkodzenia, należy to zgłosić na dowodzie dostawy lub odmówić przyjęcia przesyłki, a przesyłka zostanie zwrócona do ICAN Cycling. Jeżeli zgłoszono roszczenie przeciwko firmie spedycyjnej, poda ona numer odszkodowania. Proszę podać ICAN Cycling ten numer w celu śledzenia. Zwrot zostanie zorganizowany w ciągu 10 dni roboczych od otrzymania zwrotu.

(2) Jeśli przedmioty zostaną uszkodzone, ale zostaną przyjęte i niezgłoszone, nie będzie żadnych roszczeń wobec firmy kurierskiej, a Ty będziesz odpowiedzialny za zakup produktu zastępczego.

(3) Jeżeli paczka jest w dobrym stanie, ale produkt uległ znacznemu uszkodzeniu w transporcie, prosimy o zachowanie listu przewozowego, opakowania itp. i skontaktowanie się z nami (info@icancycling.de) w ciągu 7 dni od daty dostawy.

Jeśli przesyłka zaginęła podczas transportu, prosimy o natychmiastowy kontakt ( info@icancycling.de ).

    Zwroty i wymiany

    Polityka zwrotów dotyczy wyłącznie klientów, którzy złożyli zamówienie na stronie internetowej. Jeśli otrzymany produkt nie jest zgodny z zamówieniem, nie używaj go i skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta ( info@icancycling .de ).

    Jeśli przyznany zostanie zwrot i zwrot pieniędzy, będzie on podlegał następującym warunkom, chyba że uzgodniono inaczej z ICAN Cycling:

    1. Produkt zostanie zwrócony w ciągu 30 dni od daty pierwotnego zakupu.
    2. Produkt nadaje się do odsprzedaży; w oryginalnym opakowaniu, nieużywane i niezmontowane.
    3. Produkt zostanie uszkodzony w wyniku niekontrolowanych czynników podczas transportu.
    4. W tym celu należy zapoznać się z dowodem dostawy Wypełnij formularz zwrotu i dołącz go do przedmiotu, który chcesz zwrócić lub wymienić.

    Uwaga: Klienci są odpowiedzialni za koszty wysyłki zarówno w przypadku zwrotu oryginału, jak i wysyłki wymienionego przedmiotu. Nie ma jednak opłaty za uzupełnienie zapasów.

    Produkty wykonane na zamówienie, produkty niedostępne w magazynie lub inne przedmioty specjalne (towary wycofane z produkcji lub towary fabryczne itp.) można wymieniać wyłącznie za zgodą ICAN.

    • Przedmioty zwrócone w celu zwrotu lub wymiany podlegają sprawdzeniu przez zespół ds. zwrotów.
    • Produkt ulegnie uszkodzeniu w wyniku niekontrolowanych czynników podczas transportu. Skontaktuj się z nami w ciągu 3 dni roboczych i pokaż nam jak najwięcej dowodów, zdjęć, filmów itpjak to możliwe. Wspieramy zwrot lub wymianę.
    • Nowe lub naprawione produkty zostaną wysłane do Ciebie zaraz po otrzymaniu przedmiotów do wymiany.
    • Zwrot pieniędzy za przedmiot przetworzymy w ciągu 3 dni roboczych od otrzymania przedmiotów.
    • W przypadku odmowy przyjęcia przesyłki z powodów osobistych, Klient ponosi koszty transportu powstałe w trakcie transportu.

    Jeśli żądasz zwrotu lub wymiany z powodów osobistych, musisz ponieść odpowiednie koszty. Klient ponosi wszelkie opłaty związane ze zwrotem:

    (1) 10% pierwotnej wartości zakupu (co najmniej 50 EUR). Napełnienie i renowacja fakturowana.

    (2) Koszty wysyłki, cła, cła i inne opłaty, chyba że w warunkach gwarancji określono inaczej.

    • Jeśli zakupione produkty zostały wysłane z Chin

    Musisz zapłacić za wysyłkę zwrotną i obowiązujące koszty wysyłki. Koszty wysyłki w różnych krajach mogą się różnić. Aby uzyskać szczegółowe informacje na temat kosztów, skontaktuj się z działem sprzedaży klienta.

    • Jeśli zakupione produkty zostały wysłane z magazynu zagranicznego

    (1) Za uzupełnienie zapasów i remonty zostanie pobrane 10% pierwotnej wartości zakupu (minimum 50 EUR).

    (2) Koszty wysyłki, cła, cła i inne opłaty, chyba że w warunkach gwarancji określono inaczej.

    Dodatkowe regulacje dotyczące zwrotów:

    • Po zatwierdzeniu Twojej prośby o zwrot środków niezwłocznie przetworzymy Twój zwrot w ciągu pięciu dni roboczych
    • Kwota zwrotu opiera się na kwocie w EUR, którą faktycznie otrzymaliśmy i nie ponosimy odpowiedzialności za jakiekolwiek straty kursowe spowodowane procesem zwrotu pieniędzy przez klienta.

    Opłaty celne i cła
    Dołożymy wszelkich starań, aby uniknąć podatków i opłat dla naszych zagranicznych klientów, w tym korzystamy z przedpłaconej wysyłki celnej w obszarach, które nam na to pozwalają itp. Przed złożeniem zamówienia prosimy o sprawdzenie szczegółów u naszego zespołu sprzedaży, aby ustalić, czy ma to zastosowanie dotyczy Ciebie. Jednakże; Wszystkie obowiązki, opłaty i obciążenia leżą wyłącznie w gestii klienta. Jeśli odmówisz uiszczenia tych opłat i paczka zostanie nam zwrócona, przed wydaniem pozostałego zwrotu środków potrącimy wszelkie niezbędne opłaty. Opłaty te mogą obejmować pierwotną opłatę za wysyłkę, która obejmują (ale nie ograniczają się do) opłatę za wysyłkę zwrotną, opłatę za uzupełnienie zapasów itp.