gwarancja

Każda rama i felga ICAN ma użyteczny cykl życia produktu. Każdy rower, rama i obręcz posiada unikalny numer identyfikacyjny oraz kartę gwarancyjną. Wypełnij dostarczoną kartę i formularz gwarancyjny i wyślij je do nas. Niezastosowanie się do dołączonej karty gwarancyjnej spowoduje utratę gwarancji. Zachowaj paragon z datą jako dowód zakupu.

Grupa produktów:

rama i obręcz

Dotyczy wszystkich ram rowerowych marek ICAN i Triaero oraz felg z serii FL, AERO, Nova i Alpha.

Okładka: 

2 lata gwarancji od daty zakupu.

**2-letnia gwarancja liczona od daty zakupu dotyczy produktów zakupionych od 1 lipca 2020 r.

Warunki:

  1. Jeśli wada fabryczna wystąpi w ciągu 30 dni od daty zakupu, jest on zobowiązany do wymiany felgi i pokrycia kosztów przesyłki. Jeżeli wada fabryczna wystąpi po upływie 31 dni i do 2 lat, ICAN jest zobowiązany do wymiany produktu(ów).  Właściciel produktu ponosi koszty wysyłki .
  2. Jeśli nie będziemy już produkować zakupionej przez Ciebie felgi, dokonamy aktualizacji do najnowszego równoważnego modelu bez dodatkowych kosztów.
  3. Program gwarancyjny nie podlega przeniesieniu i dotyczy wyłącznie pierwotnego nabywcy.

Niniejsza gwarancja nie obejmuje:

  • Normalne zużycie (łożyska, szprychy, sutki, powierzchnie hamulcowe, opony, węże, zapadki, wolnobieg, uszczelki, taśma obręczy itp.)
  • Produkty, które zostały nieprawidłowo zamontowane i/lub wyregulowane.
  • Problemy spowodowane zaniedbaniem lub niewłaściwą konserwacją.
  • Wykańczanie powierzchni i zabiegi kosmetyczne (anodowanie, kalkomanie itp.)
  • Przypadkowe uszkodzenie.
  • Uszkodzenia wtórne lub przypadkowe (jeśli dotyczy)
  • Produkty zakupione „z drugiej ręki”, „używane”, „takie, jakie są” lub wyraźnie „bez gwarancji”.
  • Podrabiane produkty
  • Nieautoryzowane modyfikacje lub zmiany, w tym między innymi naprawy wykonywane przez kogokolwiek innego niż ICAN lub autoryzowany serwis ICAN lub poza zaleceniami działu obsługi klienta ICAN

Wskazówki: Jeśli znajdziesz jakiś problem z jakością, skontaktuj się po raz pierwszy z oficjalnym wsparciem ICAN. Prosimy nie naprawiać naszych produktów prywatnie, w przeciwnym razie nie udzielamy żadnej gwarancji.

Poniższe informacje spowodują utratę gwarancji

  • Nadużycia (skoki, jazda na sztuczkach itp.)
  • Zmiana kół
  • Ciśnienie w oponach powyżej 140 psi
  • Niewłaściwy montaż
  • Montaż części lub akcesoriów, które nie są oryginalnie zaprojektowane lub kompatybilne ze sprzedawanymi zestawami kołowymi.
  • Używanie klocków hamulcowych, które nie są przeznaczone do kół karbonowych

    Roczna gwarancja

    Grupa produktów:

    Komponenty i akcesoria

    Wszystkie komponenty ICAN, takie jak B. między innymi: widelec, sztyca, mostek, kierownica, siodło, stery i mechanizm korbowy.

    UWAGA: Wszystkie produkty ICAN objęte są gwarancją w przypadku normalnego użytkowania.

    Wszelkie pęknięte lub uszkodzone produkty lub zdjęcia należy przesłać do fabryki ICAN w celu analizy. Jeśli okaże się, że rama lub felgi są uszkodzone lub pęknięte w wyniku nadmiernego niewłaściwego użytkowania przez właściciela, gwarancja na te części zostanie unieważniona. Jednakże ICAN może zapewnić zniżkę na części zamienne.

    Jeśli masz jakieś pytania, skontaktuj się z nami pod adresem info@icancycling.de

    Zasady wymiany po awarii

    Polityka wymiany powypadkowej ma na celu pokrycie przypadkowych upadków lub niewłaściwego użytkowania, takich jak:

    Grupa produktów:  Wszystkie ramy i felgi rowerowe na naszej stronie internetowej.

    Rabat:  Rabat 15% od ceny detalicznej.

    Warunki:

    1. Standardowa polityka wymiany po awarii jest nieprzenoszalna i ma zastosowanie wyłącznie do pierwotnego nabywcy.
    2. Wszelkie problemy związane z gwarancyjnym produktem zastępczym należy zgłosić w ciągu 7 dni od otrzymania produktu zamiennego, w przeciwnym razie wymianę uzna się za zakończoną. Okres gwarancji obowiązuje od pierwotnej daty zakupu i nie ulega zresetowaniu wraz z wymianą felgi.
    3. Należy pamiętać, że ponosisz odpowiedzialność za wszystkie powiązane koszty wysyłki, cła i podatki.